tipobet bets10

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

Το bodybuilding είναι ένας διαγωνισμός ομορφιάς στον οποίο οι άντρες (κατά βάση) διαγωνίζονται φορώντας εσώρουχα-μαγιό μπροστά σε κριτές, των οποίων η δουλειά είναι να καθορίσουν ποιος είναι ο πιο αισθητικός ,πιο μυώδεις και εν τέλι πιο εμφανίσιμος σαν σύνολο. Σύμφωνα με τους αρχικούς κανόνες, ο τύπος με το καλύτερο σώμα κερδίζει. Τα κριτήρια είναι τα ακόλουθα: συμμετρία, μάζα, αναλογίες και δεξιότητες παρουσίασης του εαυτού τους (posing).

Πρακτικά, οι διαγωνιζόμενοι bodybuilders βρίσκονται στα χέρια των κριτών οι οποίοι στο σύνολο τους δεν έχουν σηκώσει ούτε μισό αλτήρα σε όλη τους την ζωή! Θεωρητικά, η εμφάνιση των διαγωνιζόμενων στο σύνολο της καθορίζει και τις θέσεις τους. Δεν σας θυμίζει ΛΙΓΟ ένα διαγωνισμό ομορφιάς; Είναι παρόμοια.

Στο bodybuilding, ο νικητής είναι σπάνια ο τύπος που δούλεψε σκληρότερα, αλλά ο τύπος με την καλύτερη γενετική προδιάθεση. Εκτός αν κάτι στη διαδικασία προετοιμασίας (contest preparation) πάει τρομερά λάθος, ο πιο ταλαντούχος bodybuilder θα κερδίσει. Εάν είστε άντρας με μεσαίου επιπέδου γενετικά, απλά δεν μπορείτε να νικήσετε τους άνδρες με ανώτερη δομή, μάζα, συμμετρία.

Αντίθετα, στον αθλητισμό, η απόδοση κερδίζει τρόπαια. Φυσικά, η γενετική εξακολουθεί να είναι πολύ σημαντική, και οι εξαιρέσεις-υποδείγματα ανώτερης γενετικής υπάρχουν και είναι δύσκολο να ξεπεραστούν, αλλά μερικές φορές είναι δυνατόν από κάποιον που απλά…επιμένει. Ωστόσο, εάν είστε ένας bodybuilder με κακά γονίδια, καμία ποσότητα κατάλληλης μα και μεθοδευμένης προπόνησης και διατροφής δεν θα σας σώσει.

Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας τους, οι bodybuilders εκτελούν σωματικές δραστηριότητες που θα μπορούσαν να περιγραφούν ως αθλήματα, αλλά τελικά, η απόδοση σας (απόδοση στο γυμναστήριο) είναι αδιάφορη όσων αφορά την βαθμολογία των κριτών.

Επιπλέον, οι bodybuilders βασίζονται σε Synthol, PMMA και ψεύτικα στήθη. Αυτό αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι το bodybuilding είναι ένας διαγωνισμός ομορφιάς επειδή οι αναφερόμενες ουσίες έχουν μόνο ένα στόχο, να βελτιώσουν τα αδύναμα σημεία κάποιου, όχι να αυξήσουν τις επιδόσεις τους σε κάτι.

Κάποτε, δεκαετίες πίσω, οι bodybuilders έπρεπε να εκτελούν ασκήσεις άρσης βαρών-πιέσεις ώμων με μπάρα, πιέσεις στήθους στον πάγκο κτλ. Εκείνη την εποχή, το bodybuilding ήταν ένα πραγματικό άθλημα, είχε στοιχεία που μπορείς να μετρήσεις με νούμερα. Φυσικά, σήμερα έχουμε το posing.

Εν ολίγοις, το bodybuilding είναι ένα διαγωνισμός ομορφιάς που απαιτεί από τους διαγωνιζόμενους να εκτελούν αθλητικές δραστηριότητες, αλλά η μέγιστη απόδοση δεν είναι ποτέ ο τελικός στόχος. Ο στόχος είναι να φανείτε όμορφος και να δημιουργήσετε την ψευδαίσθηση ότι είστε μεγαλύτεροι από τη ζωή και αυτό εν τέλι το κάνει (σαν δραστηριότητα) έναν διαγωνισμό ομορφιάς!

Στρατηγική

Οι μπόντι μπίλντερς χρησιμοποιούν συνήθως τις εξής τρεις στρατηγικές για να μεγιστοποιήσουν τη μυϊκή υπερτροφία:

  • Προπόνηση ενδυνάμωσης με βάρη ή ελαστική/υδραυλική αντίσταση
  • Εξειδικευμένη διατροφή, με χρήση περισσότερης πρωτεΐνης και συμπληρωμάτων όποτε είναι αναγκαίο
  • Επαρκή ξεκούραση

Προπόνηση με βάρη

Η προπόνηση με βάρη προκαλεί μικροσχισμές στους προπονούμενους μυς. Η διαδικασία αυτή προκαλεί το λεγόμενο μυϊκό μικροτραύμα. Οι μικροσχισμές αυτές συνεισφέρουν στο μεταπροπονητικό «πιάσιμο» του σώματος το οποίο καλείται DOMS (Delayed Onset Muscle Soreness, δηλαδή «καθυστερημένη εκδήλωση μυϊκού πόνου»). Η μυϊκή ανάπτυξη προκαλείται λόγω της επισκευής αυτών των μικροτραυμάτων από τον οργανισμό. Το DOMS εμφανίζεται συνήθως 24 με 48 ώρες μετά την άσκηση.

Διατροφή

Τα υψηλά επίπεδα μυϊκής ανάπτυξης και επισκευής τα οποία επιτυγχάνουν οι μπόντι μπίλντερς απαιτούν εξειδικευμένες διατροφές. Σε γενικές γραμμές, όσοι ασχολούνται με το μπόντι μπίλντινγκ χρειάζεται να καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες από έναν μέσο άνθρωπο ιδίου ύψους, με σκοπό να υποστηρίξουν τις ενεργειακές και πρωτεϊνικές ανάγκες του οργανισμού τους εξ’αιτίας της προπόνησης και της αύξησης της μυϊκής μάζας. Τα επί μέρους ποσοστά των θερμίδων τα οποία προέρχονται από υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λιπαρά ποικίλουν αναλόγως των στόχων του μπόντι μπίλντερ.

Ξεκούραση

Παρόλο που το ερέθισμα για μυϊκή ανάπτυξη γίνεται με την προπόνηση με βάρη, οι σωματικές διεργασίες που οδηγούν στην κορύφωση της μυϊκής ανάπλασης εκτελούνται αργότερα, κυρίως όταν ο οργανισμός βρίσκεται σε κατάσταση ηρεμίας. Χωρίς επαρκή ξεκούραση και ύπνο, οι μύες έχουν λιγότερες πιθανότητες να επιδιορθωθούν και να αναπτυχθούν. Αν και εξαρτάται από άνθρωπο σε άνθρωπο, οκτώ ώρες ύπνου την ημέρα αποτελούν μια επιθυμητή ποσότητα ξεκούρασης για κάποιον που ασχολείται με το μπόντι μπίλντινγκ. Ορισμένοι αθλητές πιστεύουν ότι η προσθήκη μεσημεριανού ύπνου βοηθάει ακόμα περισσότερο την ικανότητα του σώματος να χτίζει μυϊκή μάζα.


ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ


ΔΗΜΟΦΙΛΗ